+420 582 388 106
ou@vicemerice.cz
logo Olomocký kraj

10. 6. Gita

Zítra: Bruno
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Technické parametry přijímaných datových zpráv:

1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:

  • *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
  • *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
  • *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
  • *.odt (dokument OpenOffice Writer)
  • *.ods (dokument OpenOffice Calc)
  • *.odp (dokument OpenOffice Impress)
  • *.rtf (textový standard RTF-DCA)
  • *.txt (prostý text)
  • *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
  • *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
  • *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

2. Maximální velikost datové zprávy:

Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.

3. Kontrola datové zprávy:

Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele.
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Víceměřice
Víceměřice 26
798 26 Nezamyslice

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí:  8:00 - 14:30, 17:00 - 19:00
Středa:    8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Pátek:      8:00 - 12:00

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)